Veelgestelde vragen

Antwoorden

Registreren en inloggen

Om een bestelling te plaatsen vragen wij u een account aan te maken. Dit hoeft u maar 1x te doen. Daarna kunt u steeds onder uw account uw bestellingen plaatsen en heeft u eveneens inzicht in uw bestelhistorie. Wel zo makkelijk als u hetzelfde artikel wilt bijbestellen en niet direct de artikelnummers e.d. voor handen heeft.

Ga terug naar boven


Aanmaken van een account

U kunt een account aanmaken door u op de pagina Aanmelden

Ga terug naar boven


Wat zijn de levertijden?

Onbedrukte artikelen leveren wij vanaf 3 werkdagen. Bedrukte artikelen leveren wij vanaf 7 werkdagen na goedkeuring van de digitale drukproef en ontvangst betaling. Spoedorders leveren wij (tegen spoedkosten) tussen de 5 en 10 werkdagen, enkel in overleg. Uw gewenste leverdatum is afhankelijk van de snelheid van uw betaling.

Ga terug naar boven


Zijn spoedleveringen mogelijk?

Indien u artikelen sneller nodig heeft dan hebben wij een printexpress service. Binnen 5 tot 10 werkdagen leveren wij dan de bestelde artikelen bedrukt uit. Neem contact met ons op om de mogelijkheden hierin door te spreken. Uw gewenste leverdatum is mede afhankelijk van de snelheid van uw betaling.

Ga terug naar boven


Zijn alle artikelen altijd op voorraad?

Alle artikelen in ons assortiment zijn ruimschoots voorradig. Onze beschikbare voorraad per artikel bedraagt minimaal 5.000 stuks en kan oplopen tot 500.000 stuks per artikel. Dit hangt af van het artikel. Mocht het bestelde artikel onverhoopt uitverkocht blijken dan nemen wij uiteraard contact met u op om u te assisteren bij het vinden van een ander artikel passend.

Ga terug naar boven


Wat zijn instelkosten?

Dit zijn kosten die gemaakt worden om mallen te maken, machines in te stellen, clichés te maken, etc. Deze gelden per drukkleur en drukpositie.

Ga terug naar boven


Krijg ik nog een proefdruk te zien?

Ja, u krijgt in alle gevallen eerst een digitale drukproef te zien. Na uw akkoord hierop bedrukken wij de door bestelde artikelen. Indien u 2 weken na indienen van uw bestelling geen artwork aanlevert gaan wij er vanuit dat u de artikelen onbedrukt wenst te ontvangen en worden ze als zodanig uitgeleverd.

Ga terug naar boven


Kan ik een offerte toegestuurd krijgen?

In de webshop kunt u volledig uw eigen prijsberekening maken. Indien u speciale wensen heeft of een speciale prijs wilt opvragen bij een groot afnamevolume maken wij graag een offerte voor u.

Ga terug naar boven


Hoe worden de relatiegeschenken verzonden?

Het geheel wordt degelijk verpakt en in dozen of op pallets naar u toegestuurd via landelijke transporteurs. Uiteraard kunt u de status van levering altijd bij ons opvragen. Wij kunnen u dan middels track en trace inzicht geven in de status.

Ga terug naar boven


Kan ik een catalogus aanvragen?

Wij versturen geen catalogi. Wij willen onze productprijzen scherp houden en hoeven dus geen duur drukwerk door te berekenen in de productprijzen. Daarnaast is het goed voor het milieu. Relatiegeschenkcatalogi zijn vaak dikke boekwerken, full colour bedrukt en worden in grote oplages verstuurd. Wij willen het milieu niet onnodig belasten. Onze site fungeert als catalogus en biedt veel meer zoekmogelijkheden als een papieren catalogus. U kunt eenvoudig zoeken op product, prijs, kleur en u heeft direct een totaaloverzicht van uw bestelling met alle drukprijzen.

Ga terug naar boven


Privacy

Bij het aanmaken van een account dient u uw gegevens in te voeren. Deze gebruiken wij alleen om u zo goed mogelijk van dienst te zijn en worden nooit aan derden ter beschikking gesteld.

Ga terug naar boven


In welk bestandstype dienen wij ons logo of onze tekst aan te leveren?

Graag ontvangen wij uw logo in een EPS bestand in hoge resolutie. Indien u daar niet over beschikt heeft uw reclamebureau uw logo vaak in het gevraagde bestandstype. Indien u hierover niet beschikt kan onze studio uw logo digitaal maken in de daarvoor geschikte software en daar zijn extra studiokosten aan verbonden. De kosten hiervoor zijn € 60,– per uur. Exclusief btw. Er wordt nooit minder dan 1 uur doorberekend.

Ga terug naar boven


Hoe zit het met de PMS kleuren?

In het bestelproces wordt u gevraagd om uw PMS (Pantone Matching System) kleur te selecteren en/of uw lettertype te selecteren. Houd er rekening mee dat de ondergrond van het artikel ook bepalend is voor het gewenste effect. Kleine kleurafwijkingen zijn mogelijk. Uw huisstijl kleur op uw briefpapier kan bijvoorbeeld enigszins afwijken van de PMS kleur op een relatiegeschenk, maar wordt zo nauwkeurig mogelijk benaderd. Nagenoeg elke PMS kleur is door ons te bedrukken om uw huisstijl te presenteren middels bedrukte relatiegeschenken.

Ga terug naar boven


Betalingswijze

Alle prijzen zijn inclusief verzendkosten en bij de keuze ‘bedrukken’ is de prijs eveneens inclusief instel- en drukkosten. De prijzen zijn exclusief btw en er zijn verder geen bijkomende kosten. Na ontvangst van uw bestelling, ontvangt u per e-mail uw factuur. Na het ontvangen van uw betaling wordt uw bestelling in gang gezet en uitgeleverd. Er wordt niet uitgeleverd zolang de factuur niet voldaan is, maar ontslaat u niet uit uw afnameverplichting van uw bestelling. Het leveren op de door u aangegeven gewenste leverdatum hangt dus eveneens af van de snelheid van uw betaling.

Ga terug naar boven


Reclames

U kunt binnen 8 dagen reclameren. Heeft u klachten dan wordt deze conform onze interne klachtenprocedure correct in behandeling genomen.

Ga terug naar boven


Algemene Voorwaarden

Wij werken conform de algemene voorwaarden zoals deze door onze branchevereniging PPP (Platform Promotional Products) worden voorgeschreven. Alvorens u kunt bestellen, vragen wij u tijdens het bestelproces hiermee akkoord te gaan.